COVID-19: WITTENSTEIN nadále funguje.

WITTENSTEIN neustále vyhodnocuje aktuální vývoj ohledně COVID-19 a přijímá opatření na ochranu zaměstnanců a pro zajištění dodávek našim zákazníkům.
 

V současné době jsme schopni dodávat a vyrábět bez omezení.

Děláme vše pro to, abychom udrželi výrobu, dodali naše výrobky a zajistily servis. Naším cílem je nadále maximální možná podpora našich zákazníků. Platí to zejména pro oblasti, ve kterých nabízíme řešení pro kritické oblasti průmyslových odvětví. V tomto okamžiku jsme schopni pokračovat v naší obchodní činnosti bez omezení. Těžíme z naší vysoké úrovně vertikální integrace.
 

Zdraví našich zaměstnanců je nejvyšší prioritou.

Od začátku šíření viru COVID-19 jsme neustále implementovali opatření na ochranu našich zaměstnanců. Kromě přísného dodržování hygienických opatření sem patří i rozdělení všech týmů do dvou skupin. Pracují střídavě v domácí kanceláři nebo v kanceláři ve firmě. Z důvodu minimálního počtu zaměstnanců v kancelářích je možné důsledně dodržovat pravidla o kontaktu a vzdálenosti. Ve výrobě pracují zaměstnanci ve dvou směnách.
 

Zůstaneme v kontaktu.

I v těžkých časech se snažíme o blízkost k zákazníkovi. Všechny telefonní a e-mailové kontakty jsou jako obvykle k dispozici. Během virtuálních setkání si také můžeme vyměňovat osobní názory a společně nacházet řešení. Mimochodem: Pokud hledáte správný pohon pro Vaši aplikaci, můžete použít naše online konfigurátory - Sizing Tools. Zde si můžete rychle a snadno vybrat správnou převodovku, navrhnout složité kinematické procesy nebo pohodlně stáhnout CAD data.

Vyslovujeme poděkování.

  • Děkujeme všem, kteří se starají a pomáhají lidem a to hlavně v první linii, kteří se starají o nemocné lidi a bojují proti pandemii COVID-19.
  • Děkujeme všem, kteří udržují infrastrukturu a zásobování obyvatelstva.
  • Děkujeme všem lidem, že jsou ohleduplní k ostatním.
  • Děkujeme politikům, kteří jednají rozhodně.
  • Děkujeme i těm, kteří se kriticky staví proti opatřením a prostřednictvím své opozice udržují demokracii.
  • Děkujeme našim zákazníkům, kteří nám důvěřují i během této krize.
  • Děkujeme našim dodavatelům a partnerům, kteří nám navzdory všemu poskytují své služby nejlepším možným způsobem.
  • Děkujeme všem našim zaměstnancům, kteří udržují nepřetržitý provoz naší společnosti v těchto nepříznivých podmínkách.

Přijatá opatření.

Přísné hygienické předpisy

Vyzýváme naše zaměstnance, aby důsledně dodržovali hygienická opatření a redukovali sociální kontakty.

Prostorová izolace

Zajišťujeme prostorovou izolaci zaměstnanců v administrativě, mimo jiného práce na směny a snížením pobytů v kancelářích. Tím usnadňujeme dodržování pravidel o kontaktu a vzdálenosti.

Bezkontaktní výměna změn

Abychom snížili počet kontaktů, jsme nastavili změny v různých časech.

Separovaná logistika

Expedice zboží je na jiném místě než příjem zboží.

Virtuální setkání

Namísto osobních setkání upřednostňujeme konference prostřednictvím Skype nebo telefonu. To platí stejně pro zákazníky, partnery, zaměstnance a dodavatele.

Omezení cestování

Našim zaměstnancům doporučujeme vyhnout se všem služebním cestám v Německu, které nejsou absolutně nezbytné. Mezinárodní služební cesty jsou zakázány. Doporučujeme také, aby soukromé cesty byly co nejvíce omezeny. 

Omezené využívání veřejné dopravy

Naši zaměstnanci by neměli používat veřejnou dopravu a neměly by cestovat společně automobilem.

Interní pracovní skupina

Naše pracovní skupina informuje zaměstnance každý den a seznamuje jich o všech nezbytných opatřeních.